החלפות/החזרות :
אין החלפות והחזרות באתר על פריטים שנרכשו בחנויות!
החזרות והחלפות על פריטים שבמבצע עד 5 ימי עסקים מיום קבלת המשלוח!
יש לוודא שלא נעשה בפריט כל שימוש ושמחוברת אליו התווית המקורית.
חשוב לציין ! אין החלפות והחזרות בחנויות על פריטים מקולקציות קודמות אלא באתר בלבד
ניתן להחליף / לקבל זיכוי / להחזיר את החבילה בכל אחת מחנויות רשת קידישיק בלבד (למעט סניפי עודפים) – בצירוף חשבונית בלבד חשוב לציין שאין החלפות או החזרות בסניפי מלאנז
זיכוי תקף לחנויות בלבד ולא לאתר.
ניתן להחזיר פריט עד 14 יום מיום קבלתו.
החזר כספי בחנויות הרשת עד 48 שעות מיום קבלת המשלוח !
החזר כספי בניכוי של 5% משווי הפריט או סכום של 100 ₪ – הזול מביניהם.
החזר כספי מותנה שמחיר המוצר הינו מעל 50 ₪.
ההחזר הכספי אינו כולל החזר על משלוח במידה והיה כזה.
החזר כספי לכרטיס שממנו בוצעה העסקה באתר בלבד !
(במידה ואין את הכרטיס שממנו בוצעה העיסקה יתקבל זיכוי לקניה באתר בלבד)
החלפה / החזרה לאתר :
אם ברצונכם להחזיר פריט לאתר ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון: 1599555455
(שלוחה 1)
שירות הלקוחות יזמין שליח שיבוא לאסוף את החבילה שברצונכם להחזיר, החבילה חוזרת לאתר עד 14 ימי עסקים וברגע שהחבילה מגיעה לאתר מזכים ישירות לכרטיס שממנו בוצעה העסקה. (בניכוי לפי התקנון. מייל ישלח בסיום הזיכוי לאישור)
עלות משלוח של החזרה הוא 25 ש"ח
החלפת פריט:
בכדי לבצע החלפת פריט יש לבצע הזמנה חדשה עם המידות / צבעים שברצונכם לשנות,
ולציין בהערות למוכר שמדובר בהחלפה ושיש לכם פריטים להחזיר.
* חשוב לציין שההחלפה תעלה 25 ש"ח, אלא עם כן סכום הקניה החדשה היא מעל 300 שקלים המשלוח יהיה בחינם.
אנחנו נדאג לשליח שיספק לכם את המשלוח ויקח מכם את הפריטים שברצונכם להחליף – היתרון הוא שבמקרה כזה תצטרכו לשלם על שליחות אחת נוספת בלבד ולא על שתיים.
מכאן ואילך התהליך הוא בדיוק כמו בהחזרת פריט –
יש לצרף את החשבונית ולסמן בעיגול את הפריטים המוחלפים וברגע שהחבילה תגיע אלינו נדאג לזיכוי בכפוף למדיניות האתר.
להלן תיאור השלבים לביצוע החלפה:
1)לבצע הזמנה חדשה
2)לרשום בהערות למוכר שמדובר בהחלפה
3) שליח מביא את ההזמנה החדשה ואוסף את הפריטים להחלפה
4)החבילה מגיעה למרכז הלוגיסטי שלנו והמערכת מזכה את כרטיס האשראי של הלקוח על הפריטים שהחזיר
5)חשבונית נשלחת למייל המעודכן במערכת
* ניתן להחליף פריט תוך 14 יום בלבד מקבלת המשלוח בצירוף החשבונית המקורית ( חבילה שתתקבל ללא חשבונית תעכב את הזיכוי הכספי ) .
במידה ולא קיבלתם מענה במייל או במקרים חריגים – תוכלו ליצור איתנו קשר בטלפון 1599555455 (שלוחה 2) בימים א-ה בין השעות 10:00 ל-15:00
החבילה תגיע למרכז הלוגיסטי שלנו עד 14 ימי עסקים מיום האיסוף ואנו נזכה אתכם על ידי אותו כרטיס אשראי שביצע את העיסקה באתר . במידה והזיכוי יסתיים בהצלחה – חשבונית תישלח למייל המעודכן במערכת .
יש לצרף להזמנה את החשבונית המקורית ולציין ליד כל פריט שבחרתם להחזיר את סיבת ההחלפה:
פריט שהתקבל לא תקין / פגום –
כל הפריטים יוצאים מהאתר כשהם תקינים לאחר שעברו בקרת איכות, אם בכל זאת הפריט שקיבלתם פגום בצורה כלשהי, יש לפנות לשירות הלקוחות שלנו תוך 5 ימים מיום קבלת ההזמנה וזאת לפני שהפריט עבר תיקון או שינוי כלשהו, על מנת שנוכל לפתור את העניין בצורה מיטבית.
שימו לב ! במידה והתגלה מוצר פגום בין אם לאחר לבישה או לאחר כביסה ניתן לפנות אלינו לבדיקה מול המערכת ונחזור אליכם עם תשובה בתוך 5 ימי עסקים מרגע הפנייה
שימו לב שזמן האחריות על מוצרים שנרכשו מהאתר והתגלו כפגומים הינו עד 3 חודשים מרגע קבלת ההזמנה
אחריות נעליים :
האחריות לנעליים הינה ל-3 חודשים מיום הקנייה, בצירוף חשבונית או הוכחת קנייה. הרשת אינה אחראית לנפילת קישוטים מהנעל, שפשוף שנגרם כתוצאה משימוש ושחיקה של הנעל ונזק שנגרם כתוצאה מכביסה/שטיפה של הנעל
החלפות/החזרות נעלים :
החלפות והחזרות נעליים בסניפים הנבחרים
בני ברק : רבי עקיבא 86 , כהנמן 90 | אלעד : יהודה הנשיא 106 | ירושלים : שנלר – מלכי ישראל 32 ,
אהליהב 21 , כנפי נשרים 24 | בית שמש : מנחם פרוש 12 | אשדוד : הורקנוס 22 | חיפה : מיכאל 23
קרית אתא : מרכז כפיר | אתר : KIDICHIC.CO.IL
כתובתנו: רח' קמזון 101, רמות, ירושלים
טל': 077.406.0733
אימייל: [email protected]
שעות פתיחת החנות ומענה טלפוני:
ימים א-ה' בין השעות 13:15 – 10:30
21:00 – 17:00
יום ו' סגור
לקוח/ה יקר/ה, במידה ואין ברשותך פרטי גישה, ניתן לבקש זאת באופן פרטי.
נא הזן את בקשתך בתחתית העמוד ונשתדל לענות לבקשתך תוך 2 ימי עסקים